İSTANBUL – B2

İSTANBUL – B2 Книгата „İstanbul – Yabancılar İçin Türkçe B2“ се состои од 6 целини во кои се изучуваат следните граматички точки: Главни карактеристики : Глаголски прилози Пасив кај глаголите Повратни глаголи Каузатив Глаголски придавки Индиректен говор во глаголските и именските реченици Сврзници
İSTANBUL – B1

İSTANBUL – B1 Книгата „İstanbul – Yabancılar İçin Türkçe B1“ се состои од 6 целини во кои се изучуваат следните граматички точки: Главни карактеристики : Глаголски прилози Глаголски именки Наставките за модалност (нецеситатив, десидератив) Наставките за модалност (нецеситатив, десидератив) Глаголи со реципроцитет Индиректен говор
İSTANBUL – A2

İSTANBUL – A2 Книгата „İstanbul – Yabancılar İçin Türkçe A2“ се состои од 6 целини во кои се изучуваат следните граматички точки: Главни карактеристики : Наставките за модалност (оптатив, императив) Глагол за возможност Минато определено и идно време Мерките за количество и компарација Глаголски прилози Сврзници Наставки за деминутив Аорист Придавки за интензивирање на значењето […]
İSTANBUL – A1

İSTANBUL – A1 Книгата „İstanbul – Yabancılar İçin Türkçe A1“ се состои од 6 целини во кои се изучуваат следните граматички точки: Главни карактеристики : Турската азбука Показните заменки Наставката за множина Копулативниот глагол ‘сум’ Прашалната наставка Броевите Падежите Колку е часот Граматичките калапи Компарација Глаголите Сегашното време
Agenda

Agenda Agenda претспавува прагматичен метод што го проектира ученикот во ситуации од секојдневниот живот, содржи многу богати додатоци: тематски индекс на концепти, транскрипти, граматички меморандум, табела за конјугација, мапа на светот што зборува француски јазик, календар на француски фестивали, фонетска азбука, табела со тегови, мерки и големини. Главни карактеристики : Ученикот е актер во своето […]
Le Nouveau Taxi !

Le Nouveau Taxi ! – за адолесценти и возрасни Le Nouveau Taxi ! – претставува прагматичен метод што го проектира ученикот во ситуации од секојдневниот живот, со многу задачи од реалноста. Многу јасна структура: 1 лекција = 1 двојна страница = 1 едукативна целина Ефективно работење на јазикот во напредна течност и приспособено на […]